zondag, 05 september 2010 - 20:54  
Forum Agenda Archief Links

Kicker.be Forum

Opties Leden Login FAQ Search  

Kicker.Be Index > Main > Tornooien > Mini Tornooien > 21 juli Café Chupitos

Author
Thread
Chupitos
Big Bozz

Kicker tornooi in café Chupitos woensdag 21 juli 2010

Amerikaans systeem + minimasters 3/4

5 euro per persoon

50 euro vooruit tot 8 koppels
100 euro vooruit tot 16 koppels
150 euro vooruit vanaf 17 koppels
4 jupiter goldstars

15u00 inschrijving
15u15 trekking
15u30 beginnen

Café Chupitos
statiestraat 20
1740 ternat
0497/79.50.50 Sven
02/460.67.87 Chupitos

Laatste keer gewijzigd door: Chupitos op 17/07/2010
29/04/2010 18:20
Klik hier om het profiel van Chupitos te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Chupitos Klik hier om de homepage van Chupitos te bezoeken Klik hier om Chupitos een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Chupitos
Big Bozz

Voila se , de tecball is er in chupitos !!!

Laatste keer gewijzigd door: Chupitos op 17/07/2010
13/07/2010 14:18
Klik hier om het profiel van Chupitos te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Chupitos Klik hier om de homepage van Chupitos te bezoeken Klik hier om Chupitos een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Chupitos
Big Bozz

18/07/2010 19:27
robbedoes
snoer
Pandoerken

Sven, ik kan niet komen omdat mijn vrouw moe werken en ik op de kleine moet letten.

19/07/2010 08:21
Klik hier om het profiel van robbedoes te bekijken Klik hier om een email te sturen naar robbedoes Klik hier om robbedoes een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
jacoske
motofreak
Aa Moeder

iemand nog ne maat nodig
19/07/2010 09:50
Klik hier om het profiel van jacoske te bekijken Klik hier om een email te sturen naar jacoske Klik hier om jacoske een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
cantona
DE COACH
De Pandoerkes

wie kickert er nu op de nationale feestdag Slaap Verward

AU REVOIR

19/07/2010 21:45
Klik hier om het profiel van cantona te bekijken Klik hier om een email te sturen naar cantona Klik hier om cantona een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
marre
Shots

iiemand zin? dan komk ook shotte Tong

------
een pruim meer of minder..
20/07/2010 13:02
Klik hier om het profiel van marre te bekijken Klik hier om een email te sturen naar marre Klik hier om marre een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Chupitos
Big Bozz

Quote:

cantona schreef:

Das voor ons nen nationale kickerdag , wha ha ha FU
20/07/2010 14:47
Chupitos
Big Bozz

Quote:

robbedoes schreef:
Sven, ik kan niet komen omdat mijn vrouw moe werken en ik op de kleine moet letten.

no problem
20/07/2010 19:37
cantona
DE COACH
De Pandoerkes

Quote:

Chupitos schreef:
Quote:

cantona schreef:

Das voor ons nen nationale kickerdag , wha ha ha FU

bedankt sven voor uwe vinger en da voor ne cafedingesVerward Cool Oooo Treurig Kwaad Lach Kwaad

AU REVOIR

Laatste keer gewijzigd door: cantona op 21/07/2010
21/07/2010 01:24
Klik hier om het profiel van cantona te bekijken Klik hier om een email te sturen naar cantona Klik hier om cantona een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
schuiverke
Ros?
Gejost

Yo gasten, ik weet nimeer of ik met iem. afgesproken heb... Zo JA, gelieve me dan een smske te sturen of is te bellen, ma ni te vroeg eh, want ik ga just in mijn bedje kruipen...

Zo neen, gelieve de vrijwilligers eveneens te sms'en of is te bellen, ma NIET vOOOOr 14u aub Grote Lach

0498/52 10 17

Geschorste Belgisch Vice-kampioen Open enkel 2010
21/07/2010 07:41
Klik hier om het profiel van schuiverke te bekijken Klik hier om een email te sturen naar schuiverke Klik hier om schuiverke een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Remy
Masterchef

Vanheeswijck-Peters voor open.
21/07/2010 09:21
Klik hier om het profiel van Remy te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Remy Klik hier om de homepage van Remy te bezoeken Klik hier om Remy een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
_*FuRaX*_
't Misverstand

Zoekt er iemand nog ne maat voor dit tornooike?
Vooraan / achteraan maakt niet uit.

Graag een PM of SMS (tel: xxx)

EDIT: Partner gevonden..

Laatste keer gewijzigd door: _*FuRaX*_ op 21/07/2010
21/07/2010 11:47
Klik hier om het profiel van _*FuRaX*_ te bekijken Klik hier om een email te sturen naar _*FuRaX*_ Klik hier om _*FuRaX*_ een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
jones
United Chupitos

deze namiddag kan ik terug niet zijn, hopen op dyp vanavond Tong

Save a tree... Eat a beaver
21/07/2010 11:49
Klik hier om het profiel van jones te bekijken Klik hier om een email te sturen naar jones Klik hier om jones een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote

Kicker.Be Index > Main > Tornooien > Mini Tornooien > 21 juli Café Chupitos

voor vragen of suggesties gelieve zich tot de webmaster te richten 2006 © Kicker.Be