woensdag, 08 september 2010 - 23:56  
Forum Agenda Archief Links

Kicker.be Forum

Opties Leden Login FAQ Search  

Kicker.Be Index > Main > Tornooien > 27/03/2010 - Rijkevorsel - Gildehuis - Jos Van Bergen

zaterdag 27/03/2010 - Rijkevorsel - Gildehuis - Jos Van Bergen
Adres Gildehuis
Dorp 47
2310 Rijkevorsel
Info Jos Van Bergen: 0494409162
kap_jos@hotmail.com
Tafels 3 Jupiter Goldstar Systeem
Affiche Eten

Nog geen Reeksen gevonden voor dit tornooi

Author
Thread
bob
kapitein van
West 2

Open tornooi met minimasters voor 3/4
De minimasters zijn enkel toegankelijk voor spelers met ranking 3/4, die ook effectief in 3de of 4de klasse spelen

Er zal gespeeld worden op 3 jupiters en de bakken staan vrij

Inschrijf 5 euro per persoon + 2,5 euro opleg

Inschrijven vanaf 19 uur en begin om 20 uur

Er zal 100 euro vooruit worden gegeven en de volledige inschrijf gaat uit

Laatste keer gewijzigd door: bob op 19/01/2010
19/01/2010 13:12
Klik hier om het profiel van bob te bekijken Klik hier om een email te sturen naar bob Klik hier om bob een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit Tornooi Antwoorden met Quote
Mario
FC Backyard

M&M (Marjolein & Mario) zullen zeker weer van de partij zijn!!
08/03/2010 14:51
Klik hier om het profiel van Mario te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Mario Klik hier om Mario een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
peeters
Volksvriend

kzal komen ak ne maat vind menne vaste maat is gestopt met het sjotteren zodus ... als er een geinteresseerde voorspeler is (ben zelf achterspeler kan zelf ook wol vanvoor spelen maar ben beter vanachter) die wel met me wil meespelen laat maar iets weten op 0496 37 66 04
08/03/2010 17:49
Klik hier om het profiel van peeters te bekijken Klik hier om een email te sturen naar peeters Klik hier om peeters een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Schatties
Schattie
TVC Den Arend

Quote:

Mario schreef:

Ellen en Jeff zullen ook zeker weer van de partij zijn!!!
08/03/2010 19:03
Klik hier om het profiel van Schatties te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Schatties Klik hier om Schatties een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
WimC
Chance? Nooit
Tazmanian Devils

Quote:

peeters schreef:
kzal komen ak ne maat vind menne vaste maat is gestopt met het sjotteren zodus ... als er een geinteresseerde voorspeler is (ben zelf achterspeler kan zelf ook wol vanvoor spelen maar ben beter vanachter) die wel met me wil meespelen laat maar iets weten op 0496 37 66 04

Denket NIET!Lach
08/03/2010 23:54
Klik hier om het profiel van WimC te bekijken Klik hier om een email te sturen naar WimC Klik hier om WimC een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Roco (p)
Backyard

Quote:

Mario schreef:

Niet naar Hasselt Mario?

Kapper de kap!!!
09/03/2010 08:13
Klik hier om het profiel van Roco (p) te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Roco (p) Klik hier om Roco (p) een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
bettes
't katerke

Mij moogde ook al inschrijve, ma kweet ,nog nie mee wie..

Bertels-...
09/03/2010 12:56
Klik hier om het profiel van bettes te bekijken Klik hier om een email te sturen naar bettes Klik hier om bettes een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
hallignon
chance?never!!!
DM Halen

i am loking for a monkey
who would play with me
who can win against anybody
a monkey just like me
sombody with for (4) handly
he should play in the gool or forwardly
he shoud go tho the toilet and pee just like me
standing

my baker is the biggest
Olimburg champ
15/03/2010 16:24
Klik hier om het profiel van hallignon te bekijken Klik hier om een email te sturen naar hallignon Klik hier om hallignon een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Samba
Game on @
TVC Den Arend

Quote:

hallignon schreef:
i am loking for a monkey
who would play with me
who can win against anybody
a monkey just like me
sombody with for (4) handly
he should play in the gool or forwardly
he shoud go tho the toilet and pee just like me
standing

Sorry Halil, I piss in the pissein and you er neffest LOL
15/03/2010 17:24
Klik hier om het profiel van Samba te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Samba Klik hier om de homepage van Samba te bezoeken Klik hier om Samba een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Schatties
Schattie
TVC Den Arend

nie veel reacties precies
26/03/2010 16:56
Klik hier om het profiel van Schatties te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Schatties Klik hier om Schatties een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
denechtehippy
de frits
West 2

Sorry Jos ik heb een peesontsteking in mijn schouder ten gevolge van overbelasting ,
kan gebeuren als je hard werkt en daarna sjottert op z'n hippy's ..

ni als je ergens met uwe camera staat te showen LOL
ik ben een tijdje out(d), anders had ik nog eens zin om met u te vlammen

Zal voor een andere keer zijn
I'll be back

mvg

26/03/2010 17:35
Klik hier om het profiel van denechtehippy te bekijken Klik hier om een email te sturen naar denechtehippy Klik hier om de homepage van denechtehippy te bezoeken Klik hier om denechtehippy een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
denechtehippy
de frits
West 2

Is er hier nen hond komen opdagen ?

29/03/2010 19:19
Klik hier om het profiel van denechtehippy te bekijken Klik hier om een email te sturen naar denechtehippy Klik hier om de homepage van denechtehippy te bezoeken Klik hier om denechtehippy een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
de Jo
De Leeuwen

Quote:

denechtehippy schreef:
Is er hier nen hond komen opdagen ?

er ware maar 8 ploege

Laatste keer gewijzigd door: de Jo op 01/04/2010
01/04/2010 12:48
Klik hier om het profiel van de Jo te bekijken Klik hier om een email te sturen naar de Jo Klik hier om de Jo een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote

Kicker.Be Index > Main > Tornooien > 27/03/2010 - Rijkevorsel - Gildehuis - Jos Van Bergen

voor vragen of suggesties gelieve zich tot de webmaster te richten 2006 © Kicker.Be