zondag, 05 september 2010 - 22:02  
Forum Agenda Archief Links

Kicker.be Forum

Opties Leden Login FAQ Search  

Kicker.Be Index > Main > Tornooien > 06/03/2010 - Deinze - zaal Ter Wilgen - De Baets Abram

zaterdag 06/03/2010 - Deinze - zaal Ter Wilgen - De Baets Abram
Adres zaal Ter Wilgen
Poelstraat 70
9800 Deinze
Info De Ruysscher Tom: 0475971559
Coesens Andy: 0477253552
De Baets Abram: 0472359159
tom.de.ruysscher@gmail.com
Coesens74@gmail.com
Tafels 12 Jupiter Goldstar Systeem Amerikaans
Affiche Eten croque monsieur, hot-dogs, verse soep

Positie Open
Start: 20:00
Prijs: 14
Opleg: 6
1e-2e
Start: 18:00
Prijs: 12
Opleg: 6
3e-4e
Start: 15:00
Prijs: 10
Opleg:
Dames
Start: 18:00
Prijs: 7
Opleg:
1 €250 €200 €150 50% + 25 euro
2 €175 €120 €75 30% + 15 euro
3 €100 €75 €40 20% + 10 euro
4 €70 €50 €30  
5 €30 €25 €20  
6 €30 €25 €20  

Author
Thread     Deze thread is 4 pagina's lang   [ 1  2  3  4  ]
astramen
Juvels

1ste GROOT KICKERTORNOOI
+/- 1500 Prijzengeld

Reeksen: 3/4, 1/2, Open, Dames Dubbel.
Iedereen is vrij van insteek!!

+/- 12 goldstars(homestars) van Tuur.
Tornooisoftware: Johnny Van Roosbroeck
Verdere info volgt!!

Laatste keer gewijzigd door: astramen op 14/01/2010
11/01/2010 18:32
Klik hier om het profiel van astramen te bekijken Klik hier om een email te sturen naar astramen Klik hier om astramen een privé boodschap te zenden Edit Tornooi Antwoorden met Quote
astramen
Juvels

Kan dit tornooi aan de agenda toegevoegd worden aub,!
THX
11/01/2010 18:40
Klik hier om het profiel van astramen te bekijken Klik hier om een email te sturen naar astramen Klik hier om astramen een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
peetn
't Centerpoint

Ideaal, tornooi dicht bij de deur!

12/01/2010 10:43
Klik hier om het profiel van peetn te bekijken Klik hier om een email te sturen naar peetn Klik hier om peetn een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
aquagiorgio
Brielzot
Future

jip, keer tornooi in zwEinze! ideaal!!

Wereldkampioen Nogkunnenkickerenmetbakbierinhetlijf

Vlammachine in spé Lach

12/01/2010 14:09
Klik hier om het profiel van aquagiorgio te bekijken Klik hier om een email te sturen naar aquagiorgio Klik hier om aquagiorgio een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Armée
Tempeliers

Hmm, lijkt mij wel is de moeite om ook is aan een tornooike mee te doen :-)
12/01/2010 15:42
Klik hier om het profiel van Armée te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Armée Klik hier om Armée een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
astramen
Juvels

Quote:

peetn schreef:

A ge weet het!!! Lach
12/01/2010 21:01
Klik hier om het profiel van astramen te bekijken Klik hier om een email te sturen naar astramen Klik hier om astramen een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
astramen
Juvels

Quote:

aquagiorgio schreef:
jip, keer tornooi in zwEinze! ideaal!!

OLÉÉÉ!!!! Knipoog
12/01/2010 21:02
Gert Loterman

Tom, ik heb het toernooi op de agenda gezet.
13/01/2010 19:48
Klik hier om het profiel van Gert Loterman te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Gert Loterman Klik hier om Gert Loterman een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Android
Ceulemans
Stadion

Dit tornooi zie ik wel zitten, niet te ver en kan er geraken na het werk, maar dan heb ik nog een compagnon nodig voor 1ste/2de en open natuurlijk!

Als iemand zich geroepen voelt? Ikzelf ben achterman en speel bij in 2deB. De ambitie is minimum top tien eh. ;-)

Misschien is niets geheel waar, en zelfs dat niet.
14/01/2010 11:33
Klik hier om het profiel van Android te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Android Klik hier om de homepage van Android te bezoeken Klik hier om Android een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
stevenvk
wouter
Sjoeters

Quote:

peetn schreef:

Na ons hoogstwaarschijnlijk succes in Zele??Verward Als ge ene zoekt die het spelleke ook speelt??!!
14/01/2010 16:41
Klik hier om het profiel van stevenvk te bekijken Klik hier om een email te sturen naar stevenvk Klik hier om stevenvk een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
gurgel@
Aa Moeder

hoeveel is't inschrijvingsgeld ?

Gurgel, the man that everything can !
14/01/2010 16:43
Klik hier om het profiel van gurgel@ te bekijken Klik hier om een email te sturen naar gurgel@ Klik hier om de homepage van gurgel@ te bezoeken Klik hier om gurgel@ een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
astramen
Juvels

Quote:

gurgel@ schreef:

Ik denk dat de flyers klaar zijn.
Zal zo snel mogelijk alles posten!
14/01/2010 17:43
astramen
Juvels

Quote:

astramen schreef:
Quote:

gurgel@ schreef:

Ik denk dat de flyers klaar zijn.
Zal zo snel mogelijk alles posten!

Voila, alle gegevens toegevoegd!
14/01/2010 22:25
peetn
't Centerpoint

Quote:

stevenvk schreef:
Quote:

peetn schreef:

Na ons hoogstwaarschijnlijk succes in Zele??Verward Als ge ene zoekt die het spelleke ook speelt??!!

Kheb al mee Bjorn afgesproken Lach, maar we leggen nog wel eentje vast é!!

15/01/2010 08:38
Klik hier om het profiel van peetn te bekijken Klik hier om een email te sturen naar peetn Klik hier om peetn een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
aquagiorgio
Brielzot
Future

Quote:

peetn schreef:
Quote:

stevenvk schreef:
Quote:

peetn schreef:

oh nee, toch nie mee dien brielder! ge gaat heel den boel daar dus winnen Grote Lach

Vlammachine in spé Lach

15/01/2010 11:26
Klik hier om het profiel van aquagiorgio te bekijken Klik hier om een email te sturen naar aquagiorgio Klik hier om aquagiorgio een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
stevenvk
wouter
Sjoeters

Quote:

peetn schreef:
Quote:

stevenvk schreef:
Quote:

peetn schreef:

OkidokiKnipoog
15/01/2010 16:39
Klik hier om het profiel van stevenvk te bekijken Klik hier om een email te sturen naar stevenvk Klik hier om stevenvk een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
astramen
Juvels

UP!!!!
02/02/2010 22:52
zico
t'centerpoint

ik zoek nog ne voorman voor 1/2, voor open heb ik al iemand!

ale als da mag met verschillende partner?
15/02/2010 01:35
Klik hier om het profiel van zico te bekijken Klik hier om een email te sturen naar zico Klik hier om zico een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
aquagiorgio
Brielzot
Future

Quote:

zico schreef:
ik zoek nog ne voorman voor 1/2, voor open heb ik al iemand!

ale als da mag met verschillende partner?

ik zoek anders nog twiene...

Vlammachine in spé Lach

15/02/2010 15:00
zico
t'centerpoint

voor mij is da goe zenne
15/02/2010 17:16
Klik hier om het profiel van zico te bekijken Klik hier om een email te sturen naar zico Klik hier om zico een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
      Deze thread is 4 pagina's lang   [ 1  2  3  4  ]

Kicker.Be Index > Main > Tornooien > 06/03/2010 - Deinze - zaal Ter Wilgen - De Baets Abram

voor vragen of suggesties gelieve zich tot de webmaster te richten 2006 © Kicker.Be