zondag, 05 september 2010 - 21:38  
Forum Agenda Archief Links

Kicker.be Forum

Opties Leden Login FAQ Search  

Kicker.Be Index > Main > Chat > Wie is dé kickerbabe in Vlaanderen

Author
Thread     Deze thread is 11 pagina's lang   [ 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  ]
Doc Holiday
Ubuntu user @
Kickfanatics

Quote:

Boemer schreef:
http://www.speedplay.be/ShowGallery.php?dir=53&id=37&t=5209&c=2

GLOEIENDE HOED Oooo ........... DAAR KRIJGT ZELFS EEN PAARD SPONTAAN DE HIK VAN

amai amai ...... die laat je de wereld voor een gymschoen aanzien

vroeger zijn mijn oma ....."van trekken word je blind"..... doe ik het deze keer dan maar met 1 oog open

De uitdrukkingen van Boemer blijven toch goed he Knipoog

--
Love makes the world go round? Not at all. Whiskey makes it go round twice as fast
30/08/2006 16:48
Klik hier om het profiel van Doc Holiday te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Doc Holiday Klik hier om Doc Holiday een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Mermans
nummer 2 uit 3D
Patria

zo Baba heeft wat tijd gevonden om op fotoshoot te gaan.
ik kan u nu al vertellen dat het de moeite gaat zijn Knipoog

we kijken met zijn allen uit naar het resultaat Lach
als de foto's klaar zijn zal ik speciaal een topic openen waar ge de foto's kunt zien van onze winnares!

-------------------------------
30/08/2006 20:28
Klik hier om het profiel van Mermans te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Mermans Klik hier om de homepage van Mermans te bezoeken Klik hier om Mermans een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
kelder
Triple B

alst over zoiet gaat zijde toch present eh

Belgisch kampioen interclub4e 2007/2208
vice vilvoords kampioen 3edubbel 2008/2009
vilvoords kampioen 3e enkel 2008/2009
limburgs kampioen 3e dubbel 2008/2009
limburgs kampioen 2e dubbel 2009/2010
3*kampioen met de ploeg 4e 3e en 2e
31/08/2006 19:54
Klik hier om het profiel van kelder te bekijken Klik hier om een email te sturen naar kelder Klik hier om kelder een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
kickerbeest
martinique

Quote:

robbedoes schreef:
Quote:

fast sven schreef:
Anneke boey Knipoog

tes te hopen da de steve da ni leest of ge kunt weeral de boskes in.

te laat Knipoog
31/08/2006 19:59
Klik hier om het profiel van kickerbeest te bekijken Klik hier om een email te sturen naar kickerbeest Klik hier om kickerbeest een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Baba
't dutske
KickerMania

Quote:

Mermans schreef:

als de foto's klaar zijn zal ik speciaal een topic openen waar ge de foto's kunt zien van onze winnares!

eum winnares... kheb nix gewonnen he... Dit gaat nog terug tot den tijd dak in ché stond, iedereen stemde op mij hier op kicker.be, ik regelde een shoot in de plaats Lach
en voila, die is er nu eindelijk Lach nog ff wachten op de foto's

Laatste keer gewijzigd door: Baba op 01/09/2006
01/09/2006 10:52
Klik hier om het profiel van Baba te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Baba Klik hier om Baba een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
mafke
4de plaats???
The Devils

Quote:

Stef schreef:
Quote:

hete hond schreef:
hela,mijn heet teefje mag hier ook aan meedoen!

idd bepaalde groep van kickeraars heeft de joycefobie Grote Lach
alleen jammer daze nog nie tegoe tegen ne bal kan schoppen anders zouden we er zeker tegen verliezen Grote Lach

joycefobie??? was da? Grote Lach

Greetz
Mafke
01/09/2006 11:40
Klik hier om het profiel van mafke te bekijken Klik hier om een email te sturen naar mafke Klik hier om mafke een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Thunder
CARRE DT

Heeft Veronique de Cock al eens gekickerd? Grote Lach

"Pain is temporary, quitting lasts forever" L.A.
01/09/2006 12:49
Klik hier om het profiel van Thunder te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Thunder Klik hier om Thunder een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
DJ - AssItch
snokker @
O.D.T.

Nee, die mag da nie, die haar ballen hebben nie de officiële afmetingen.

01/09/2006 12:55
Klik hier om het profiel van DJ - AssItch te bekijken Klik hier om een email te sturen naar DJ - AssItch Klik hier om DJ - AssItch een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
de Jakke
drinkt in
Den Engel

Quote:

DJ - AssItch schreef:

Zoude da systhetische zijn, of natuurlijke Grote Lach Grote Lach Knipoog

Limburgs Kampioen 4de dubbel 2008-2009
Vice - Limburgs Kampioen 4de dubbel 2009-2010
Kampioen met de ploeg 4e 2009-2010
Belgisch kampioen interclub 4de 2009-2010
01/09/2006 13:23
Klik hier om het profiel van de Jakke te bekijken Klik hier om een email te sturen naar de Jakke Klik hier om de homepage van de Jakke te bezoeken Klik hier om de Jakke een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
smetteke

Quote:

de Jakke schreef:
Quote:

DJ - AssItch schreef:

Volgens mij van die plastieken oranje, die gaan langer mee en behouden beter hun vorm LOL LOL LOL LOL
Ze zouden da moeten verplichten voor iedereenOooo Oooo Oooo
01/09/2006 13:42
Klik hier om het profiel van smetteke te bekijken Klik hier om een email te sturen naar smetteke Klik hier om smetteke een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
T.
tomenrudi.be
Cafeeke Balen

Quote:

de Jakke schreef:
Quote:

DJ - AssItch schreef:

Normaal houd ik me met zulke gore praat niet bezig, maar over Veronique de Cocks borsten heb ik wel een weetje:

Een paar jaar geleden was Veronique de Cock dat gezeik over haar al dan niet synthetische borsten zo beu dat ze een cameraploeg toestemming gaf om samen met haar een test te ondergaan
om de al dan niet natuurlijkheid van haar borsten aan te tonen. Ze ging dan onder een (borsten)scanner liggen, je zag doorsnede van de borst en de dokter was formeel: 100% naturel. Tot daartoe mijn weetje.

01/09/2006 14:20
Klik hier om het profiel van T. te bekijken Klik hier om een email te sturen naar T. Klik hier om de homepage van T. te bezoeken Klik hier om T. een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
DJ - AssItch
snokker @
O.D.T.

Tom, gij leest teveel Dag Allemaal, ge zou betr wa meer met oranje ballekes kickeren!

01/09/2006 14:41
Klik hier om het profiel van DJ - AssItch te bekijken Klik hier om een email te sturen naar DJ - AssItch Klik hier om DJ - AssItch een privé boodschap te zenden Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Goivanni
'kzen ne tijger
West 3

en mijn weetje over die 'borsten'scannner is dat enkel een bepaalt soort siliconen daarop te zien is en dat volgens mensen die Mevr. De Cock kennen van haar voor en haar na periode beweren dat ze toch wel heel erg gegroeit zoudden zijn.
Daarmee dat het een voor en na periode is Tong
Ps. kijkt eens naar de foto's van haar topless op strand en het lijkt me duidelijk
01/09/2006 15:23
Klik hier om het profiel van Goivanni te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Goivanni Klik hier om de homepage van Goivanni te bezoeken Klik hier om Goivanni een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
DJ - AssItch
snokker @
O.D.T.

stuurt die foto's es doorLach

tit nu ook wel zo da bepaalde externe factoren tettengroei in de hand kunnen werken op korte tetmijn. Bvb het al of tet nemen van tet pil kan tetten tet tet tetterdetek, retteketet, tetten tet

shit, effe te fel afgeleid

01/09/2006 15:27
Scarface
Prostituee @
The Rookies

En Sofie passeerde Grote Lach

01/09/2006 15:51
Klik hier om het profiel van Scarface te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Scarface Klik hier om de homepage van Scarface te bezoeken Klik hier om Scarface een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Boemer
Snake-man
The Rookies

Quote:

Scarface schreef:
En Sofie passeerde Grote Lach

hahaha ....... DJ-Assitch doet het nu ook met 1 oog open ...... die andere is door Sophie dichtgeslagen Knipoog

Behandel de mensen ....... zoals die mensen jouw behandelen
01/09/2006 18:23
Klik hier om het profiel van Boemer te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Boemer Klik hier om de homepage van Boemer te bezoeken Klik hier om Boemer een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Boemer
Snake-man
The Rookies

Quote:

DJ - AssItch schreef:
stuurt die foto's es doorLach

me to ...... me to ...... me to

info@EuroSoccers.nl

Behandel de mensen ....... zoals die mensen jouw behandelen
01/09/2006 18:24
Klik hier om het profiel van Boemer te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Boemer Klik hier om de homepage van Boemer te bezoeken Klik hier om Boemer een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Mermans
nummer 2 uit 3D
Patria

Quote:

Baba schreef:
Quote:

Mermans schreef:

eum winnares... kheb nix gewonnen he... Dit gaat nog terug tot den tijd dak in ché stond, iedereen stemde op mij hier op kicker.be, ik regelde een shoot in de plaats Lach
en voila, die is er nu eindelijk Lach nog ff wachten op de foto's

de roxy, kennedy en de mannen van Balen gingen een collecte doen voor u heb ik gehoord om de fotograaf enzo te betalen

-------------------------------
01/09/2006 20:07
Klik hier om het profiel van Mermans te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Mermans Klik hier om de homepage van Mermans te bezoeken Klik hier om Mermans een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Goivanni
'kzen ne tijger
West 3

http://www.flabber.nl/archief/000419.php
01/09/2006 22:29
Klik hier om het profiel van Goivanni te bekijken Klik hier om een email te sturen naar Goivanni Klik hier om de homepage van Goivanni te bezoeken Klik hier om Goivanni een privé boodschap te zenden MSN Messenger Edit/Delete Boodschap Antwoorden met Quote
Goivanni
'kzen ne tijger
West 3

Toevallig gevonden Grote Lach
01/09/2006 22:29
      Deze thread is 11 pagina's lang   [ 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  ]

Kicker.Be Index > Main > Chat > Wie is dé kickerbabe in Vlaanderen

voor vragen of suggesties gelieve zich tot de webmaster te richten 2006 © Kicker.Be